נגישות

הסדרי  נגישות

קבוצת MORE נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.

קבוצת  MORE מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  •  אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  •  התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AAומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  •  הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
  •  האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  •  מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  •  לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

הסדרי נגישות במשרדי החברה בבניין בסר 3

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבניין בסר 3 , קומה 11 בני ברק:

– בחניון בסר 3 בקומה מינוס 1 יש חניות נכים לפי חוק
– קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
– קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הקומה .
– קיימים שלטי זיהוי והכוונה
– מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
– אמצעי עזר לשמיעה : קיימות "לולאות השראה" ללקויי שמיעה בעמדות קבלת קהל- במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.
– במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

פרסום הסדרי נגישות בחברה בהתאם לאופייה ושרותיה

אור ים – אור עקיבא

כניסה נגישה
עמדת קבלת קהל נגישה

חריש

כניסה נגישה
עמדת קבלת קהל נגישה
מערכת עזר לשמיעה
מושב נגיש

נס ציונה

משרד נגיש מכיוון רחוב הבנים
חניה נגישה במתחם
כניסה נגישה
עמדת קבלת קהל נגישה
מערכת עזר לשמיעה
מושב נגיש

ראשון לציון  

כניסה נגישה
עמדת שירות נגישה
מכשיר עזר לשמיעה
מושבים נגישים

מידע נגיש
קבוצת MORE מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.

– במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון

– במידה ויש צורך  בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.

שירות לקוחות נגיש 
הדרכות עובדים– נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו

מוקד טלפוני נגיש 
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של 6510* בטלפון,  בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00

אמצעים נוספים ליצירת קשר 

  • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:00- 18:00
  • דואר אלקטרוני – office@hmg.co.il
  • פקס – 08-9302930
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר hmg.co.il
  • פניה באמצעות הדואר לכתובת: הבנים 5 נס ציונה

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין, כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בקבוצת MORE

שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות ל: מתן קוטאי, רכז/ת הנגישות של החברה.

טלפון :  08-9305965

דוא”ל : matank@hmg.co.il